掃呢頁CODE去手機

2018年6月25日 星期一

世界盃2018:經歷喪失愛將 巴拿馬曾志偉強調快樂足球 __,志偉,曾志偉,

(GettyImages、法新社、互聯網圖片)即上彩報世盃專頁:http://win.on.cc/football/cup2018/ 巴西阿根廷德國法 ...


(Getty Images、法新社、互聯網圖片)


即上彩報世盃專頁:http://win.on.cc/football/cup2018/ 

巴西阿根廷德國法國西班牙,隊隊都吼實世界盃,打生打死場場都咬牙切齒,但唔係隊隊都為爭標,唔少球隊旨在參與,只要盡力踢每一仗,享受決賽周嘅分分秒秒,已經非常開心。好似史上首次踢世盃決賽周嘅巴拿馬,面對英格蘭半場已輸5粒,下半場一開始樣貌有點似曾志偉的巴拿馬領隊達里奧高美斯,靜雞雞走到修夫基隔離伸頭傾談,好多網民見到,都講笑話高美斯叫修帥畀巴拿馬入一粒,但事實上,高美斯究竟同對手主帥講咩呢?

「我同修夫基講,英格蘭表現好到加零一,簡直無人能擋,係一隊好美麗嘅球隊。半場時我突登走埋去恭喜修夫基,我仲同佢講自己好鍾意英格蘭。」雖然巴拿馬遙遙落後,可以話毫無勝機,但達里奧高美斯依然難掩欣賞之情,比緊賽都要去讚對手,睇到巴拿馬整支球隊,都係踢緊快樂足球,當巴拿馬「破蛋」入到第一球,球員球迷都開心到飛起。

有留意比賽的球迷都可見,達里奧高美斯整場比賽都「笑騎騎」,即時大落後都沒有特別憤怒,他擁有這個樂觀態度的背後經歷過沉重的傷痛,這位哥倫比亞籍教練大有來頭,結束球員年代的他退役後轉任教練,1994年便擔任祖國助教,由於當年哥倫比亞被視為熱門之一,全隊承受着極大壓力,後衞艾斯高巴對美國一戰擺烏龍令球隊輸1比2,兩連敗之後即使最後一輪贏瑞士亦逃不過出局命運。

全國後球隊被千夫所指,當時身為助教的達里奧高美斯亦被指責,而不幸的事終於發生,艾斯高巴回國後在酒吧被槍殺,令達里奧高美斯心如刀割,當所有職球員都想着會離開國家離開足球,但他已被委任為下屆(98年)帶領哥倫比亞出戰法國世界盃的領隊;而在98年世界盃哥倫比亞都在分組賽出局,他便離任。

自稱流着「足球的血」的達里奧高美斯隨後找到了自己的快樂天地,2002及2018年分別帶領厄瓜多爾及巴拿馬躋身世界盃決賽,為這兩個國家取得歷史。細數一下,達里奧高美斯連同助教生涯,共參與過五屆世界盃,他坦言今屆決賽周最難忘:「那種感覺就好似小朋友完成夢想。」

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!