掃呢頁CODE去手機

2018年6月14日 星期四

李璧琦:噴血大解放!李璧琦倒奶晒背騷長腿 __,李璧琦,

噴血大解放!藝人李璧琦(Becky)早前在廣告中性感亮相,僅以晚裝保護重要部位,不但倒奶更大晒玉背及長腿!問對身材有信心的Becky,是否陸續有來?她 ...


噴血大解放!


藝人李璧琦(Becky)早前在廣告中性感亮相,僅以晚裝保護重要部位,不但倒奶更大晒玉背及長腿!問對身材有信心的Becky,是否陸續有來?她說:「其實當時去旅行已積極為廣告同之後新劇《C9特工》做準備,第一次去旅行要收收埋埋,因為唔想曬黑,要到黃昏先敢游水。」

Becky大呻在酒店內亦不能放鬆:「人哋瞓覺食自助餐充電,我就要留喺Gym Room做運動,臨瞓前都仲開住電視做健身操,咩都唔敢食!」Becky透露在新劇飾演一名女特工,會穿貼身服裝及有動作戲,對她而言是新嘗試。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr    


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!