掃呢頁CODE去手機

2018年6月11日 星期一

薛家燕:賀登基燕做奶奶!薛家燕絕密水着大放送 __,家燕,薛家燕,

那些年,家燕媽媽的經典!薛家燕娶新抱,見佢珠光寶氣,行頭十足,唔講真係以為佢自己嫁。洋名Nancy嘅佢童星出身,身為七公主之一,同陳寶珠、蕭芳芳齊名, ...


那些年,家燕媽媽的經典!


薛家燕娶新抱,見佢珠光寶氣,行頭十足,唔講真係以為佢自己嫁。洋名Nancy嘅佢童星出身,身為七公主之一,同陳寶珠、蕭芳芳齊名,家燕拍過逾百部電影,當中包括《彩色青春》、《姑娘十八一朵花》、《青春阿哥哥》、《飛女正傳》,真係冇睇過佢嘅戲,都認得佢個樣。

之後以為嫁得好,點知遇上老公走佬,係慘嘅!點知婚姻失敗,先至成就今日嘅家燕媽媽,唔係返番公仔箱拍《真情》,都唔會有好姨出現,繼而都唔會有譽滿粵港澳湛嘅十字步,日日喺大媽廣場同你一齊跳。

今日,家燕媽媽做奶奶,幾乎搶埋新抱仔嘅Fo,係嘅~知道好多人都想做佢個仔,有媽的孩子像個寶,有個咁好嘅阿媽,就不如同大家走入時光隧道,回味一下家燕那些年的絕密水着相,同懷緬佢青春十八芳華時。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!