掃呢頁CODE去手機

2018年6月11日 星期一

李日朗(李逸朗):被騙二百幾萬 李日朗被迫做廢物回收 __,李逸朗,

希望可以將騙子繩之於法。藝人李日朗(Don)開記招交代去年被相識六、七年的女友人騙財事件,他透露共被騙去230多萬元,其中大部份是替他進行金融股票投資 ...


希望可以將騙子繩之於法。


藝人李日朗(Don)開記招交代去年被相識六、七年的女友人騙財事件,他透露共被騙去230多萬元,其中大部份是替他進行金融股票投資,其餘70萬是Don給她的私人借貸,他說:「上年十月佢安排我喺香港一間證券行開戶口,授權佢喺網上操作我戶口,但今年四月第一次檢查戶口,發現原來無任何股票存入過。至於佢同我借貸嘅70萬,佢話急救醫院嘅朋友,嗰晚係星期五,答應下星期一還。」結果朋友之後一直失聯,他續說:「今次損失,係唔止幾百萬,因為我係動用公司資金借錢畀佢,冇咗呢筆資金,影響咗生意同影響埋朋友,我投資嘅錢係有朋友和家人嘅錢,我要負責番,所以我仲孭多咗新債務,有幾項生意告吹,要賠毀約金畀人,所以爭多咗幾百萬。(爭多咗幾多錢?)爭多咗200幾萬。」

被騙自嘲「好儍」

他說公開事件是不希望再有受害者受騙,因為據他所知,除了自己,還有4、5人受騙,其中最觸動他的是受害人中有一位是退休伯伯,他鼓勵受害人報警。Don透露事件發生於去年年底,因視大家是朋友,故一直等對方還錢,無奈直至今年四月才報警求助。他說:「報警時睇番自己啲對話紀錄,都覺得自己好傻,我就係一個咁嘅人,真正朋友十個唔夠,朋友問借錢就信。」

卑躬屈膝咩Job都接

他說為了還債、拯救自己人生,現在卑躬屈膝甚麽工作也會接,像廢物回收、工程外判等,目的想盡快清還拖欠朋友和家人的債務,他亦自爆亦已欠租多月,問他是否一舖清袋,他說:「清袋呀!好彩有一班支持我嘅商家和朋友,呢段時間安排工作,維到生。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!