掃呢頁CODE去手機

2018年6月22日 星期五

莊思敏:【叻女喎!】莊思敏獲大學頒博士學位 __,莊思敏,

莊博士~~眾所周知藝人莊思敏(Jacquelin)係拿督個女,佢除咗演過好多戲劇之外,原來仲有一個博士學位!呢日,Jacquelin就喺IG透露獲國際 ...


莊博士~~


眾所周知藝人莊思敏(Jacquelin)係拿督個女,佢除咗演過好多戲劇之外,原來仲有一個博士學位!呢日,Jacquelin就喺IG透露獲國際美洲大學頒發博士學位,並晒相兼留言:「當年沒有好好讀書選擇了早點工作,曾經答應父親將來補讀吧,時間一年一年咁過,我都沒有重拾書包,但幸運地在社會大學上得到一點點認同,今天很榮幸得到國際美洲大學頒發榮譽博士學位,這份應該是最好的父親節禮物。❤️😘 #繼續努力 #keepfighting #drchng」

相中見Jacquelin身穿博士袍喺台上發表感言,真係好威威呀!落咗台之後,佢仲同細妹莊思明喺場外開心影合照,而莊思明亦有發文恭喜家姐:「#莊家大小姐要改口叫莊博士啦 #soproudofyou」唔少網民都有留言恭喜Jacquelin,仲話:「拿督爸爸、莊媽媽一定好開心自己個女一樣咁有成就,而且個成就被受專業肯定」、「恭喜你呀!不一定是你父親大人的父親節最好的禮物……」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!