掃呢頁CODE去手機

2018年6月22日 星期五

康華:性感多圖!康華被指整容:難聽啲講係樣衰 __,整容,康華,

難怪網民形容佢係「最被忽略的網絡女神」!近年康華被網民談論得最多的就是指她凍齡但有整容,樣貌已「更新」為2.0,早前更指跟女星何佩瑜(Jeana)撞樣 ...


難怪網民形容佢係「最被忽略的網絡女神」!


近年康華被網民談論得最多的就是指她凍齡但有整容,樣貌已「更新」為2.0,早前更指跟女星何佩瑜(Jeana)撞樣!對於被指整容,康華全不介意並自認因為「樣衰」:「我個樣親和力唔夠,難聽啲講係樣衰!之前喺內地識咗個化妝大師,佢教我好多化妝技巧,例如對眼點化會大啲,令個樣親和力強啲。我冇整容,靠嘅係化妝技術,好似黃子華金句:『認得到就係化妝,認唔到就叫喬裝。』我咪就係喬裝!」

性感示人

康華早前在節目《流行經典50年》唱《你怎麼捨得我難過》獲大讚,其實多年來她都是網民熱議的女星,指她是「最被忽略的網絡女神」外,更有「當男人開始喜歡康華,證明佢已經成熟」的說法。康華當年更不時以性感打扮見人,2002年時更行過泳衣騷,身材Fit到漏!

「最強奸妃」

1994年康華參加港姐打入廿強,同屆冠軍是譚小環,賽後康華加入無綫,惟常被委派演出青樓女子、小三、奸妃等角色兼被指為「御用情婦」,當年在劇集《陀槍師姐》系列飾演「心姐」,並在劇中與人夫魏駿傑出軌夠經典外,2012年在劇集《刀下留人》演「萬貴妃」因戲功強勁被譽為「最強奸妃」!2006年曾憑《男人之苦》入圍台慶頒獎禮「最佳女配角」但落敗。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!