掃呢頁CODE去手機

2018年6月22日 星期五

懷孕5個月Liddy照落舖 一提老公即落閘:我要保護佢 __,Liddy,李悅彤,

■Liddy對BB性別保持神秘,表示待BB出世後才公佈。
■Liddy對BB性別保持神秘,表示待BB出世後才公佈。李悅彤(Liddy)日前被踢爆已婚,更有五個月身孕,近日在葵涌區開生活家品店的她,昨日見她一身 ...


李悅彤(Liddy)日前被踢爆已婚,更有五個月身孕,近日在葵涌區開生活家品店的她,昨日見她一身工人連身裙打扮,腹部已見肚,在舖頭親自打點。記者上前訪問時,問到舖頭是否老公打本?Liddy否認:「自己錢,邊有人畀咁多錢我使。」再問到有傳她老公曾結婚,但離婚手續未搞清,她說:「我先生係圈外人,你影我問我冇所謂,先生所有嘢唔想講。」

問到腹中BB性別,Liddy就保持神秘,表示生B後會透過社交平台公佈,她補充說:「我喺內地同澳門都有做音樂會嘅嘢,香港就想focus做貼地生活嘅生意,老公都會間中幫手。」

採訪、攝影:徐錦池、畢紹基




鍾意就快D Share啦!