掃呢頁CODE去手機

2018年6月22日 星期五

【最年輕導師】 謝霆鋒帶奶茶孝敬「前輩」周杰倫 __,周杰倫,謝霆鋒,霆鋒,

【最年輕導師】謝霆鋒帶奶茶孝敬「前輩」周杰倫大陸爆紅選秀節目《中國新歌聲》第三季於昨日(21日)舉行記者會,男神導師團謝霆鋒、周杰倫、庾澄慶同李健首次 ...


  • 【最年輕導師】 謝霆鋒帶奶茶孝敬「前輩」周杰倫


  • 大陸爆紅選秀節目《中國新歌聲》第三季於昨日(21日)舉行記者會,男神導師團謝霆鋒、周杰倫、庾澄慶同李健首次齊腳登場。霆鋒更係節目播映以來最年輕嘅導師,記者會上「後輩」霆鋒更向「前輩」好友周杰倫送上港式鴛鴦絲襪奶茶,認真有心。

    《中國新歌聲》已經進行到第三季,新一季除咗換上全新啟動嘅「魔鏡」轉椅,仲採取全新battle賽制,即係每位導師可以不受數量限制地爭搶學員,而一旦戰隊滿員,battle搶位賽制即刻開啟。每當有新學員被選入已經滿員嘅戰隊,呢名新學員將主動發起battle,選擇戰隊任何一名學員發起挑戰。每一次battle都意味住戰隊構成重新洗牌嘅可能。

    導師庾澄慶係「兩朝元老」、周杰倫更加係「三朝元老」,佢哋都覺得新加入嘅謝霆鋒係比賽期間,會靠殺食靚仔樣搶選手,霆鋒就話佢嘅存在一定會為導師們帶嚟好多衝擊感,仲講笑話:「讓一些已經坐了幾年又沒有贏過的導師更有拼勁。」由於係「新丁」加上係節目史上最年輕導師,作為「後輩」嘅霆鋒當然識做,於昨日舉行嘅記者會上,向「三朝元老」周杰倫送上「見面禮」- 港式鴛鴦絲襪奶茶,周杰倫接過奶茶後,霆鋒就話:「喝下這杯奶茶,麻煩你等明年再拿冠軍吧!」不過周杰倫乾脆拒絕:「我收下,但是我先不喝!」而喺隔離嘅庾澄慶就乘機抽水,「這是忘情奶茶!等十月錄製完成了再喝!裏面的珍珠也變石頭了。」

    另外,關於霆鋒喜好嘅音樂風格,佢就話:「喜歡反差大、爆發力強的選手,並不一定要固定為某種風格,想找一批代表中國音樂未來的歌手。」

    鍾意就快D Share啦!