掃呢頁CODE去手機

2018年6月7日 星期四

勤力做Gym自我裝備 __,

Juliette玩瑜伽不忘自拍!
勤力做Gym自我裝備表明心迹到荷里活發展的雷莊𠒇,早前發表卸任感言,指在香港浪費時間:「嗰邊有幾份工作等緊我,嗰邊嘅經理人公司覺得我喺香港嘥咗一年時間 ...


勤力做Gym自我裝備

表明心迹到荷里活發展的雷莊𠒇,早前發表卸任感言,指在香港浪費時間:「嗰邊有幾份工作等緊我,嗰邊嘅經理人公司覺得我喺香港嘥咗一年時間。」為了自我裝備,近期Juliette積極備戰做運動,當中有打拳、空中瑜伽及做Gym,相當積極。昨日更叫網民替她選擇做港姐還是做OL,似乎想搵新工!

其實Juliette無心戀戰香港演藝市場,當選後被指不夠漂亮兼哨牙,與球星蘇亞雷斯「撞樣」,她即網上拍片與網民開戰,以一句「I Don't Care!」寸爆反擊成為一時熱話。參選港姐期間,她被起底指其父雷葆文是香港十大設計師之一,名下物業價值逾億,但Juliette澄清家境只是一般,讀大學時要做兼職模特兒賺學費。選美期間她曾入住北角過千元一晚的酒店,惟被指及後租住附近唐樓。

雷莊𠒇叫網民替她選擇工作。
  • 雷莊𠒇叫網民替她選擇工作。





鍾意就快D Share啦!