掃呢頁CODE去手機

2018年6月7日 星期四

沈卓盈:打風一點甜!沈卓盈晒水着照露纖腰晒美腿 __,沈卓盈,

雖然打風,但沈卓盈為大家送上一點甜!呢幾日打風又不停落大雨,好多人都好掛住陽光普照嘅日子,出名身材好嘅沈卓盈(Jess)都忍唔住喺社交網上載水着相,為 ...


雖然打風,但沈卓盈為大家送上一點甜!


呢幾日打風又不停落大雨,好多人都好掛住陽光普照嘅日子,出名身材好嘅沈卓盈(Jess)都忍唔住喺社交網上載水着相,為打風帶來一點甜呀!睇相見到Jess坐喺沙灘,戴住太陽帽嘅佢着住彩色比堅尼,下身就襯沙灘長裙,露出小蠻腰兼側身望向鏡頭微笑,雖然冇騷出事業線,但佢喺陽光底下皮膚更顯白皙,成張相構圖勁唯美,佢留言話:「下雨天~想念我的陽光了~」

而前幾日Jess就坐喺梳化上擺出誘人甫士,大晒長腿,網民都大讚好索,仲乘機向Jess派心心圖案示愛:「我暈倒了!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!