網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月8日 星期日

2018世界盃:睇波撞開工!溫拿任達華諗計撐英格蘭 __,溫拿,任達華,

睇住愛隊贏波就實開心!世界盃尋晚上演英格蘭對瑞典爭入四強嘅戲碼,最終英格蘭入兩粒揮低對手成功晉級!喺圈中有唔少明星藝人都好支持「三獅兵團」,佢哋都想擔 ...


睇住愛隊贏波就實開心!


世界盃尋晚上演英格蘭對瑞典爭入四強嘅戲碼,最終英格蘭入兩粒揮低對手成功晉級!喺圈中有唔少明星藝人都好支持「三獅兵團」,佢哋都想擔櫈仔排排坐睇波,不過做呢行撞着要開工就真係幾頭痛!

好似譚詠麟咁,佢同樂隊溫拿嘅成員加王梓軒及陳家樂呢期就喺內地宣傳緊佢哋套新戲,喺戲院出席活動,戲都唔睇飯都唔吔就極速趕返酒店房,見溫拿五位成員一人揸住兜嘢食圍埋一齊,個個都入晒神望實部電視機,就知佢哋有幾撐三獅兵團而任達華都算係睇得最辛苦,佢撞正要拍戲,喺拍攝現場冇電視機,佢惟有拎部平板出嚟睇,仲要吼實Cut機先有得睇一陣頂吓癮,真係慘慘豬!

睇得最爽就一定係陳伶俐,佢雖然開咗餐廳愈嚟愈忙,不過咁啱可以就到時間兼買到飛,咁梗係要去俄羅斯現場睇啦,睇番佢喺社交網甫嘅相,佢個位仲要超靚,坐正喺角球旗附近,睇住艾舒利楊格開角球,後衞哈利馬古尼12碼點勁頂破網,三獅兵團就係咁領先一粒奠定勝利基礎,唔少網民都留言話好羨慕佢可以現場睇仲坐到個靚嘅位添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!