網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月2日 星期一

梁漢文:額頭縫37針 梁漢文傷口深到見骨! __,梁漢文,

梁漢文拍片向大家報平安。梁漢文(Edmond)剛拍攝短片向大家報平安,戴上口罩的他,額頭貼上長長膠布,睇嚟傷口頗長,精神尚可的他說:「Hello大家好 ...


梁漢文拍片向大家報平安。


梁漢文(Edmond)剛拍攝短片向大家報平安,戴上口罩的他,額頭貼上長長膠布,睇嚟傷口頗長,精神尚可的他說:「Hello大家好,尋日喺各大平台寫咗成個世界盃都冇出去睇過波,尋晚心血來潮打畀個朋友,問佢喺邊度,佢話喺卡啦OK,正喎,緣分到咪一齊睇場波,睇咗半場之後,突然間有個朋友話:『喂,唱隻歌嚟聽吓得唔得呀?』我話唱乜呀?佢話想聽《一世一次戀愛》,我話好呀,跟住熄暗咗啲燈,我咪唱囉,就因為熄暗咗啲燈睇唔到有一級,行前一click就直接撼咗落張枱度,喺正呢個位(佢用手指住傷口),縫咗37針,長度係7cm,深度就見骨,依家要做嘅嘢做晒,依家等緊埋單同去食嘢,因為好肚餓,多謝大家關心,thank you!」

Edmond點解要縫成37針?據知因為醫生想幫佢整得靚仔啲,所以要縫得細密,個傷口同疤痕就愈平復。他已出院回家休息,笑言自己「鬼打咁精神」,繼續頂頭槌都得,已照過晒腦掃描乜事都冇,13號會如期出發到俄羅斯睇世界盃。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!