掃呢頁CODE去手機

2018年7月8日 星期日

馬浚偉邀任幕後 抗癌歌手李明蔚重燃希望 __,癌,馬浚偉,

馬浚偉堅好人。抗癌歌手李明蔚(Sarena)近日獲好友馬浚偉邀請,擔任舞台劇幕後助理,趁機宣傳其手作,她說:「佢專登畀呢個機會我睇吓舞台劇運作,令我感 ...


馬浚偉堅好人。


抗癌歌手李明蔚(Sarena)近日獲好友馬浚偉邀請,擔任舞台劇幕後助理,趁機宣傳其手作,她說:「佢專登畀呢個機會我睇吓舞台劇運作,令我感受到背後嘅製作團隊點樣用心編排,真係居功唔少,所以今次都獲益良多!」

她透露患病後覺得頓失人生意義,猶幸有馬浚偉支持,令她重燃希望:「真係好多謝佢一直以嚟嘅支持同愛護,因為會覺得自己失去工作能力,有種好無力嘅感覺,但係今次參與幕後,發覺原來自己唔係想像中咁冇用,要相信自己,亦要有所希望。」她透露馬浚偉謝幕時特意向觀眾介紹她,藉此給予支持,令她相當感動。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!