掃呢頁CODE去手機

2018年7月12日 星期四

陳瀅:去到邊都有人追!陳瀅自爆桃花旺 __,陳瀅,

陳瀅指自己無論喺紐約、溫哥華定蒙特利爾都有外籍男士追佢。藝人陳瀅(Jeannie)以單肩裙現身CORUM崑崙表的全新腕錶發布會。講到滑水,她坦言身邊朋 ...


陳瀅指自己無論喺紐約、溫哥華定蒙特利爾都有外籍男士追佢。


藝人陳瀅(Jeannie)以單肩裙現身CORUM崑崙表的全新腕錶發布會。講到滑水,她坦言身邊朋友都是一雙一對去滑水,得她形單影隻,不過她自爆最近大旺桃花:「但全部都係爛嘅外籍桃花。我之前去紐約、溫哥華同蒙特利爾,每個地方都有外籍男士追我,但係冇得開花結果,佢哋講到對我一見鍾情,我會諗係堅定流,覺得唔可信,我冇試過畀『鬼仔』追,因為我覺得『鬼妹』索過我,可能我依家成熟咗(你喺加拿大讀書都冇試過?)當時係得馬來西亞、泰國同菲律賓人追我,可能我當年比較黑,又箍牙又戴眼鏡。」

自嘲矮兼冇身材

現場有三位模特兒穿上比堅尼示範手錶,問到Jeannie為何不以泳衣上陣,她笑言最近頻頻着泳衣滑水說:「從來冇人搵過我行泳衣騷,可能冇乜人有興趣,因為我身高唔達標準,我又矮又冇腹肌。如果有客要求我着泳衣,我都會去練腹肌。依家得一舊腹肌,練咗廿幾年,哈哈!」

提到手錶,她稱首枚手錶由爸爸所送,她認為儲夠錢買錶獎勵自己也不錯:「如果送禮物畀男士,送錶都係唔錯嘅選擇。(有冇送過畀男友?)有。(係咪好貴?)睇吓咩類型,買畀爸爸要就老實款,男友就sporty款,睇款式多過睇價錢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!