掃呢頁CODE去手機

2018年7月12日 星期四

曾志偉:獎門人過底ViuTV!志偉變講波佬向無綫示威 __,無綫,ViuTV,Viu,曾志偉,志偉,

志偉真係變節?!「獎門人」曾志偉向來是無綫「吉祥物」,一直流住三色血,可是有傳志偉近年跟無綫高層余詠珊交惡,更有指志偉已感到意興闌珊。世界盃決賽周日舉 ...


志偉真係變節?!


「獎門人」曾志偉向來是無綫「吉祥物」,一直流住三色血,可是有傳志偉近年跟無綫高層余詠珊交惡,更有指志偉已感到意興闌珊。世界盃決賽周日舉行,ViuTV節目《Good Night Show 全民睇波派對》突然請到志偉倒戈做嘉賓,即惹來不少網民熱論此事。

志偉更連走兩場先到屯門參與該節目的戶外活動,然後再踩入柴灣直播室做節目,如此落力,問志偉與ViuTV是否會有進一步合作?他說:「總有機會嘅! 」明天(7月13日),ViuTV更邀請明星足球隊一眾成員,拉大隊前往俄羅斯欣賞世界盃決賽,當中的成員除了曾志偉、羅家英、許志安、梁漢文、劉浩龍和張兆輝等,而羅家英老婆汪明荃也會同行。

曾經在無綫《獎門人》系列節目中合作的林曉峰(阿Lo),也直言在節目開始才知志偉會出現,坦言很緊張,志偉還對他說:「最想唔到會喺呢度見面,仲一齊做世界盃,好ok呀!』

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!