掃呢頁CODE去手機

2018年7月22日 星期日

譚俊彥:不靠父幹!譚俊彥窮到絕境賣錶交租 __,譚俊彥,

譚俊彥近日憑「嘉慶」一角獲讚。金馬影帝狄龍兒子譚俊彥近日憑無綫劇《天命》中「嘉慶」一角,演技備受讚賞,貴為星二代的他原來也曾試過捱窮。重提窮到燶的日子 ...


譚俊彥近日憑「嘉慶」一角獲讚。


金馬影帝狄龍兒子譚俊彥近日憑無綫劇《天命》中「嘉慶」一角,演技備受讚賞,貴為星二代的他原來也曾試過捱窮。重提窮到燶的日子,他直言:「啱啱喺台灣拍劇,知道要慳錢,每日食杯麵,食平嘢捱過,直到搵到錢時,又試過亂買嘢,使晒啲錢,試過冇錢交租就去賣錶,經過呢次之後就知道要儲錢。」

他說爸爸曾想出錢讓他做導演拍戲,但他拒絕:「爸爸覺得如果拍劇不如自己試吓拍,當然我冇做到,我覺得唔係一個可行嘅做法,嗰時電影圈仲係幾好嘅。兩年前都有啲老闆傾過拍,叫我做導演,但又要搵埋我老竇,我梗係冇咁做。如果真係要做,要好好去做,唔會想佢辛苦。」問到覺得狄龍好錫他?譚俊彥說:「點講?不嬲都錫㗎唔想成日搞到佢啫!唔係因為我,或者佢退咗休,但因為我拍,佢可能又出嚟做咁多嘢,我唔想佢咁辛苦啫。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!