網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月3日 星期二

藍奕邦:四年前已有徵兆!藍奕邦死撐令抑鬱症爆煲 __,藍奕邦,

藍奕邦加油!歌手藍奕邦因為抑鬱症,已長時間移居外國休養,早前他翻看四年前做音樂會的片段,勾起一些回憶,他在社交網留言:「那陣子已經感覺奇怪,頭開始痛, ...


藍奕邦加油!


歌手藍奕邦因為抑鬱症,已長時間移居外國休養,早前他翻看四年前做音樂會的片段,勾起一些回憶,他在社交網留言:「那陣子已經感覺奇怪,頭開始痛,頸開始繃緊,胸口開始悶着,當時心情非常驚慌。」

因為他剛簽新公司,又第一次做拉闊,唔衰得,自知狀態有問題又不敢多透露,好大壓力下頂硬上完成。現在回想,一切原來都是焦慮症和抑鬱症已經在敲門。當日綵排時他一邊唱一邊鬧自己,因為逼自己要做得最完美,如今他懂得放鬆自己。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!