掃呢頁CODE去手機

2018年7月25日 星期三

青雲煞科宴窒家輝 吳浩康承諾照顧表哥五孤雛 __,青雲,吳浩康,浩康,張家輝,家輝,劉青雲,

■青雲指家輝(左)去澳洲拍外景,但他自己就留守香港。
■青雲指家輝(左)去澳洲拍外景,但他自己就留守香港。劉青雲、張家輝、陳家樂、湯怡及吳浩康等昨日出席於灣仔舉行的電影《廉政風雲煙幕》煞科宴,女主角林嘉欣 ...


劉青雲、張家輝、陳家樂、湯怡及吳浩康等昨日出席於灣仔舉行的電影《廉政風雲煙幕》煞科宴,女主角林嘉欣因在加拿大未能現身。戲中青雲飾演廉政行動專員,與林嘉欣是夫妻,不過他卻酸溜溜說:「同嘉欣、家輝戲唔多,反而佢哋兩個最多戲。」家輝談到澳洲拍外景時,青雲酸味更重,笑笑口說:「就係我哋日日喺香港拍,你哋先有錢去澳洲使囉!」



■《廉政風雲煙幕》由導演麥兆輝領軍,加上青雲、家輝等好戲之人,陣容強勁。 ■《廉政風雲煙幕》由導演麥兆輝領軍,加上青雲、家輝等好戲之人,陣容強勁。
■吳浩康的表哥早前中風逝世於昨日設靈,他強忍悲痛出席煞科宴。

■吳浩康的表哥早前中風逝世於昨日設靈,他強忍悲痛出席煞科宴。
■湯怡打趣指與陳家樂等了多年還是演不成情侶。

■湯怡打趣指與陳家樂等了多年還是演不成情侶。

闊別五年再合作

繼電影《掃毒》後,家輝與青雲闊別五年再合作,火花十足。煞科宴上,青雲句句大進擊,家輝險些招架不住。家輝先激讚:「青雲係同我演對手戲之中最舒服嘅演員之一。」青雲回敬:「係呀,乜都我做晒嘛。」家輝再解釋:「我唔使做啲乜好突出嘅嘢,佢成日都揭開個心畀我睇咁,感覺好舒服。」青雲又指家輝到海外取景嘆世界:「你哋去澳洲拍外景,剩低我哋喺香港死慳死抵咁樣捱,啲錢畀晒你哋去澳洲花費。」但他澄清並非羨慕:「澳洲我都去過啦,又熱,不過佢哋幾開心。」

家輝指去足一個月,青雲就寸爆:「因為佢啲戲做得慢囉。」家輝解釋:「係導演唔准我哋快,因為同外國製作團隊合作,時間好嚴謹,佢哋有休息日又有公眾假期,試過休兩至三日,自身本土製作就好少休息咁多日,去到外國拍嘢跟番人哋規矩。」青雲指香港的拍攝隊兩個星期才休息一天,不過因為拍辦公室戲,算是舒服。



同郭藹明冇偈傾

青雲在戲中經常與「太太」林嘉欣嗌交,但又要斯文,與他現實生活反差很大,因為他與妻子郭藹明出名恩愛,不過青雲搞笑說:「呢個係虛偽嘅表面,我哋冇乜嘢講。」

採訪:卓寶花

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!