掃呢頁CODE去手機

2018年7月10日 星期二

容祖兒嫌老土 《心淡》差啲出唔到世 __,祖兒,容祖兒,

好彩佢最後冇放棄首歌咋!樂壇天后容祖兒接受電台訪問,新歌《心之科學》是非一般祖兒式情歌,她表示原本唱片公司今年主打她只推出國語歌,但她堅持出都要出埋廣 ...


好彩佢最後冇放棄首歌咋!


樂壇天后容祖兒接受電台訪問,新歌《心之科學》是非一般祖兒式情歌,她表示原本唱片公司今年主打她只推出國語歌,但她堅持出都要出埋廣東話,最後都成功爭取今年會出兩首廣東歌。適逢她六月生日,所以,便想到生日當天派新歌,歌迷都特別開心。

不過,祖兒自嘲是選歌的「明燈」,每當她對一首歌有猶疑時,那首歌都會大熱,最記得當年她不看好《心淡》,覺得歌詞好老土:「乜嘢來回地獄又折返人間,想點呀!點知首歌Hit咗。」祖兒稱新歌是兩年前,當年沒有拿來用,反而今次找不到歌時,是Wyman(黃偉文)把它找了出來。至於另一首廣東歌預計完成國語歌宣傳,約十一月會推出,而明年是她入行20周年,所以已計劃在紅館開演唱會。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!