掃呢頁CODE去手機

2018年7月17日 星期二

阿倫做世界盃評述 網民鬧爆廢話多 __,阿倫,譚詠麟,

ViuTV前晚就直播世界盃決賽,法國對克羅地亞嘅終極一戰,最後法國相隔廿年再奪世盃,好多法國球迷都好開心。之前講明睇好法國嘅阿倫(譚詠麟),見到愛隊捧 ...


ViuTV前晚就直播世界盃決賽,法國對克羅地亞嘅終極一戰,最後法國相隔廿年再奪世盃,好多法國球迷都好開心。

之前講明睇好法國嘅阿倫(譚詠麟),見到愛隊捧走世界盃,當然開心啦,佢仲要有份為ViuTV嘅直播親身去到俄羅斯講波添,但係佢嘅評述就真係好壞參半喇!

今年世界盃,明明唔係無綫得到播映權,但大家依然會見到「獎門人」曾志偉同校長阿倫,只欠「荷蘭叻」陳百祥,就集齊福祿壽,到時就真係要「Super」喇,但今次阿叻就未有出現,變咗阿倫去講波,佢嘅拍檔就係曾偉忠同強尼,阿倫講波都引起好多網民嘅不滿,有網民就喺fb專頁「辣椒文集」開po,叫大家齊齊留言,講下阿倫噚晚講波時講咗幾多廢話。

以下係結集咗阿倫講波時嘅廢話:

1.球員打呢啲大賽真係要好冷靜

2.(球證睇完var判12碼)有膽色吓!真係要好夠膽呀!

3.(3:1個陣)雖然克羅地亞打開逆境波,但都無理由咁逆境

4.敵進我退敵退我進

5.時間一分一秒咁樣過去

6.你一拉佢咪跌囉,哎呀其實無野(嘢)喎佢唔跌

7.我一早就貼畀比利時同法國一定係冠軍

最後個po就問大家仲有冇補充,網民當然一呼百應啦,之後嘅補充句括

「佢後尾補返其實我都明得一隊可以拎冠軍」

「羅禮士都係搞下氣氛姐」

「(準備射12碼時)其實已經諗好射咩方向,不過拖漫啲等你亂呀吓。」

雖然有好多負評,但都有網民留言叫大家體諒下阿倫,話相信佢都係搞吓氣氛啫!




鍾意就快D Share啦!