掃呢頁CODE去手機

2018年7月3日 星期二

康華:落力為家雄好!康華得不到分數:忘恩負義 __,康華,

康華為韋家雄仆心仆命搞婚禮,笑言對方冇為佢幸福着想,忘恩負義!藝人康華到電台宣傳劇集《宮心計2深宮計》,講到她在劇中與韋家雄的感情線很受歡迎,她笑言跟 ...


康華為韋家雄仆心仆命搞婚禮,笑言對方冇為佢幸福着想,忘恩負義!


藝人康華到電台宣傳劇集《宮心計2深宮計》,講到她在劇中與韋家雄的感情線很受歡迎,她笑言跟對方拍劇好慘:「明明場戲係喊戲,但畀佢搞到我要係咁忍笑,有次我忍唔住將兩行好粗嘅鼻涕撻番喺佢面度。」講到該劇反應很好,問到可想開續集?她謂如果真的開續集的話,當然想參與其中。

講到家雄將於10月6日結婚,會做「兄弟」的她提到之前與家雄及其未婚妻Keynes食飯,笑言:「我同佢去睇金豬,諗住買金豬畀佢,問佢好唔好,但佢話唔好,可能唔想生咁多。」但她都為對方結婚親力親為,有幫忙睇酒席、戒指、婚紗等。講到她為家雄咁落力,對方都可有落力為她幸福着想?她笑言:「冇,忘恩負義,通常啲仔係咁,但我都叫佢好好對人(Keynes),佢好後生又靚女,而且好sweet。」

問到她可心急搵番個伴?她謂:「順其自然,我依家想主力照顧爸爸媽媽先,爸爸今個月又要做手術,照顧好佢哋身體先。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!