掃呢頁CODE去手機

2018年7月3日 星期二

Chok爆現身機場 12歲李嫣赴巴黎行時裝騷 __,李嫣,

王菲與前夫李亞鵬所生嘅女兒李嫣,患有先天性唇顎裂(俗稱兔唇),李嫣僅兩個多月大就被父母帶去美國接受矯正手術,其後王菲同李亞鵬就成立「嫣然天使基金」,幫 ...


王菲與前夫李亞鵬所生嘅女兒李嫣,患有先天性唇顎裂(俗稱兔唇),李嫣僅兩個多月大就被父母帶去美國接受矯正手術,其後王菲同李亞鵬就成立「嫣然天使基金」,幫助國內同樣患上兔唇嘅貧窮兒童接受免費手術。

一直開始,王菲同李亞鵬都好保護愛女,避免佢曝光,但李嫣卻遺傳父母嘅演藝細胞,年紀小小已經好有表演慾。去年李嫣首次到巴黎行catwalk,今年再接再厲,獲品牌邀請到法國參與時裝騷。

昨日李亞鵬就陪李嫣一齊出發,現身北京機場時,戴上野餐帽配藍色裙仔嘅李嫣,彷彿預演一場Catwalk Show一樣,不論行路還是同爸爸合照都大擺Chok甫,果然有做模特兒嘅天分。而李亞鵬就一邊推住行李車,一邊望住愛女,感情相當之好。




鍾意就快D Share啦!