掃呢頁CODE去手機

2018年8月18日 星期六

【勁吸逾20,000個likes】唐詩詠晒峇里泳照 ﹕遲來的七夕快樂 __,詩詠,唐詩詠,

唐詩詠激罕晒泳衣相,大晒白滑美肌。(ig圖片)
鄭嘉穎同陳凱琳結婚,一班老友出席峇里婚禮時都玩得好盡慶。開心旅程雖然已經結束,不過喺當地影嘅靚相,執一執之後都陸續登場。繼Anjay同賴慰玲後,Nat ...


鄭嘉穎同陳凱琳結婚,一班老友出席峇里婚禮時都玩得好盡慶。開心旅程雖然已經結束,不過喺當地影嘅靚相,執一執之後都陸續登場。

繼Anjay同賴慰玲後,Natalie噚晚都激罕喺ig上載一件頭泳衣相,由於好遠,唔少網友都話想睇近啲。今早Natalie亦大方再晒多三張,有前有後,仲有美腿,身材fit到爆,配合海天一色,加上白滑美肌,確係賞心悅目,數小時已有逾二萬個likes。

Natatie透露相片由黃嘉樂女友Samantha操刀,話係送俾大家嘅「遲來的七夕快樂」,佢仲搵咗啲資料,發現#4月14是blackday係for單身人士的,唔知明年嘅4月14詩詠能否脫離單身行列呢?!

唐詩詠(Natalie)日前仲上載咗一條被曹永廉整蠱嘅片段,留言﹕「話說我接唔到個花球,話說呢個男子話要拋花球俾我,結果......曹永廉,你係咪想屎」。原來阿廉只係

拋花瓣,仲笑Natatlie﹕「好多散拖拍....哎吔,一個都冇呀。」搞到全場大笑。



精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent

唐詩詠激罕晒泳衣相,大晒白滑美肌。(ig圖片) 詩詠話要祝大家「遲來的七夕快樂」。(ig圖片) 詩詠話要祝大家「遲來的七夕快樂」。(ig圖片)
照片由黃嘉樂女友Samantha操刀。(ig圖片)

照片由黃嘉樂女友Samantha操刀。(ig圖片)
阿廉又話拋花球,點知原來只係拋花瓣。(ig圖片)

阿廉又話拋花球,點知原來只係拋花瓣。(ig圖片)
詩詠與一班好兄弟一齊賀阿嫂。(ig圖片)

詩詠與一班好兄弟一齊賀阿嫂。(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!