掃呢頁CODE去手機

2018年8月18日 星期六

【藝員揸貨Van賺錢】幾千蚊底薪唔夠生活 TVB方紹聰:要照顧輕度弱智家姐(足本版) __,TVB,

方紹聰(奶仔)同TVB只係普通藝員約,靠份幾千蚊底新當然唔夠生活,所以,唔使開劇時,佢會揸貨van送貨賺錢。奶仔嘅爸爸今年榮休,雖然佢冇乜積蓄,但為咗 ...




方紹聰(奶仔)同TVB只係普通藝員約,靠份幾千蚊底新當然唔夠生活,所以,唔使開劇時,佢會揸貨van送貨賺錢。奶仔嘅爸爸今年榮休,雖然佢冇乜積蓄,但為咗慶祝老豆榮休,佢幾乎用晒份身家,買咗隻勞力士送比老豆,好孝順!「其實買嘅時候,我都唔係好多錢,因為嗰時我爸爸六十歲大壽,佢又退休,我爸爸好犀利,佢後生嘅時候做兩份工作,一份喺果欄工作,另一份喺巴士公司入面做司機,其實一日瞓兩至三個鐘,好辛苦,然後我有個家姐,佢係輕度弱智人士,佢唔會出嚟工作,所以其實又唔可以講屋企靠我搵錢嘅,因為屋企唔算好有錢,但都唔憂嘅,其實屋企人都好支持我做其他嘢,所以諗完雖然覺得好肉痛,佔我積蓄入面好多嘅錢,但一諗到以前爸爸瞓幾個鐘都無同你計,而家六十歲榮休喎,我覺得買隻錶俾佢,其實我覺得佢最開心唔係個仔買到一隻好貴嘅錶俾佢,而係佢會知道個仔都有呢個心,同埋隻錶朋友見到都幾開心。」

聽奶仔講,佢家姐係弱智人士,媽咪主力照顧佢,而家,老豆退埋休,家庭負擔順理成章落喺佢身上。「所以而家都好希望喺TVB,或者其他演藝事業入面可以做得好啲,同埋收入唔係多,我就做多啲唔同嘅兼職,可以俾媽咪飲茶,帶家姐周圍玩。」31歲嘅奶仔性格樂觀,積極有禮貌,喺呢行,已經買少見少。「因為由細到大,爸爸媽媽唔係讀書好多嘅人,所以佢從來唔會對我嘅成績有意見,我又未試過考包尾咁大件事,總之佢同我講,阿仔你自己開心,你鍾意讀咩都得,唔好結識壞人就得喇,所以由細到大做好多嘢都係自己鍾意嘅,同埋唔好傷害到人嘅,咁我就會去做,所以我覺得呢個樂天主要都係屋企人培養。」奶仔嘅阿爸阿媽成日都會同佢講,如果有一日佢哋走咗,就要佢負責照顧家姐,奶仔從來唔覺家姐係個負擔,仲好錫佢添,所以,一有時間,一家四口會周圍去,好開心。「我諗大家都會,細個嘅時候唔懂得珍惜屋企人,但而家愈大個,你會開始⋯⋯因為細個唔識諗,而家大個知道,其實每一日就係每一日,就會希望可以珍惜同佢哋時間,同埋給個搵唔到錢,而家大個搵到錢,細個佢哋俾咗咁多時間精神,希望而家大個搵到錢,都可以回饋番佢哋。」

採訪:肥A

攝錄:黃志明

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!