網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月9日 星期四

黃德斌:55歲黃德斌入紙娶細16年女友:唔會擺酒! __,黃德斌,

恭喜晒!現年55歲嘅型男黃德斌,與細佢16年嘅圈外女友JoyceWong相戀十幾年,兩人更曾傳已秘密生仔。黃德斌早前亦公開講過想事業有成後先至迎娶女友 ...


恭喜晒!


現年55歲嘅型男黃德斌,與細佢16年嘅圈外女友Joyce Wong相戀十幾年,兩人更曾傳已秘密生仔。黃德斌早前亦公開講過想事業有成後先至迎娶女友,為達成理想,佢除努力賺錢外,亦相當慳家。東網發現兩人近日已秘密入紙申請註冊結婚,真係恭喜晒!

黃德斌接受東網訪問時,笑言:「覺得係時候咪去做,冇乜特別,我之前都講過隨時會(結婚)啦。」問到點樣求婚?他表示很簡約:「戒指係基本啦,冇特別去求,花暫時都未送。」他還透露不會擺酒以及度蜜月,婚事一切從簡,他謂:「都係喺香港簽字,然後同屋企人食飯。(會唔會去度蜜月?)睇時間啦,旅行耐唔耐都會去。」

談到造人問題,他直言這是一個很重要的問題,要深思熟慮:「生BB一定要諗清楚,暫時我未諗。」至於之前不時有傳他已有小朋友,他否認:「係我嘅,一定會認,網絡世界咁多資料、消息,可以喺好多年之後搵番,我點可以唔認自己嘅小朋友,將來點去應對呢?係嘅,冇可能唔認。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!