掃呢頁CODE去手機

2018年8月28日 星期二

《延禧攻略》:《延禧》家庭!「乾隆」畀妃嬪圍勁有艷福 __,《延禧》,延禧攻略,

女,全部都係女!內地宮廷劇《延禧攻略》終於圓滿結束,不過好多劇迷都表示不捨,仲話好想原班底拍續集。在劇中飾演「舒妃」嘅李春嫒同大家一樣都非常不捨得劇中 ...


女,全部都係女!


內地宮廷劇《延禧攻略》終於圓滿結束,不過好多劇迷都表示不捨,仲話好想原班底拍續集。在劇中飾演「舒妃」嘅李春嫒同大家一樣都非常不捨得劇中各人,仲喺社交網分享拍攝花絮照,佢話:「想說再見,跟延禧攻略大家庭的伙伴們每一天都是幸福開心的,我們一定會再團聚,謝謝你們能喜歡舒妃這個刀子嘴豆腐心的虎娘娘。」

雖然劇中佢都有啲心計,不過現實中佢晒出同「魏瓔珞」吳謹言、「淑慎皇后」佘詩曼、「純貴妃」王媛可嘅搞笑合照,睇得出佢哋感情好好!另外,春嫒仲上載戲外同一班妃嬪宮女加「乾隆」聶遠聚首一堂嘅相,見到「愉妃」練練、「高貴妃」譚卓、「順嬪」張嘉倪同加宮女「珍兒」方安娜一齊圍住聶遠,嘩!聶遠果然艷福無邊呀!雖然佢哋喺戲內就鬥餐死,但喺戲外就係好朋友,大家都話呢個畫面真係正呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!