掃呢頁CODE去手機

2018年8月28日 星期二

【斬人事件影響】劉德華紅館個唱 破天荒不設售票處賣飛 __,劉德華,

(資料圖片)
萬眾期待嘅劉德華跨年紅館演唱會「MyLoveAndyLau劉德華WorldTour-HongKong」,本來喺9月4日公開發售,不過連日嚟喺各區嘅通利 ...


萬眾期待嘅劉德華跨年紅館演唱會「My Love Andy Lau劉德華World Tour-Hong Kong」,本來喺9月4日公開發售,不過連日嚟喺各區嘅通利琴行外已經出現排隊黨,日前喺柴灣青年廣場卻更發生排隊斬人事件(新聞連結: https://bit.ly/2wpg2d8 )。



華仔事後亦喺網上回應呢件事,華仔話:「我知好難有個好完美解決方式,所以喺呢段時間入面,我哋會盡量去再跟進呢件事,我希望警方兄弟姊妹能夠幫番全港,保護所有市民。當市民喺排隊過程裡面,如果感覺到安全感問題,就要報警,所以我再一次希望大家排隊過程保持冷靜,注意自己安全,你哋嘅安全,令到我開開心心去表演畀你哋睇。」(新聞連結: https://bit.ly/2PKD7zB )



今日喺城市售票網同紅館嘅官方網頁,為咗杜絶排隊黨,破天荒宣佈劉德華嘅演唱會不設售票處買飛,聲明如下:



鑑於近日接踵發生於城市售票網售票處外因輪候購買演唱會門票而導致的傷人事件,映藝文化娛樂(主辦機構)經與康文署及警方協商後決定,基於保障市民的人身安全及維持公眾治安等重要考慮,加上在現階段沒有其他更佳的方案下,《My Love Andy Lau 劉德華 World Tour - Hong Kong 2018》將不會安排於售票處售票,只設網上、流動應用程式及信用卡電話訂購。不便之處,敬請見諒



售票詳情如下:



《My Love Andy Lau 劉德華 World Tour – Hong Kong 2018》香港體育館(紅館)

15.12.2018 – 3.1.2019

$980, $580, $380



共20場,約60 000門票於9月4日(星期二)上午10時起於城市售票網公開發售,顧客可同時透過以下途徑購票:



● 城市售票網網頁:www.urbtix.hk

● 信用卡電話購票:2111 5999(每日上午10時至晚上8時,包括公眾假期)

● 流動應用程式My URBTIX(Android 及 iPhone版)



每人每次限購最多4張門票。

(售票首天購買此節目的門票時,當使用同一信用卡的累計購票數量在任何一次交易中已達上述的每次購票上限,該信用卡於當天即不能再用於購買此節目任何場次的門票。)



除城市售票網和香港體育館的渠道外,主辦機構僅會透過以下三個官方平台公布所有最新、最準確的演唱會訊息:



(1) Facebook:

https://www.facebook.com/MyLoveAndyLauWorldTour/

(2) IG:

https://www.instagram.com/myloveandylauworldtour/

(3) 微博:

https://www.weibo.com/6598879485/



主辦機構查詢電話:2751 9118



城市售票網呼籲顧客切勿光顧「黃牛黨」

城市售票網從未授權任何人在指定場地或途徑以外售票,敬請留意。市民購買或取得未經授權的門票,會涉及風險,並助長門票炒賣,請循正式途徑購票,以免受騙及招致損失。




鍾意就快D Share啦!