掃呢頁CODE去手機

2018年8月4日 星期六

陳庭欣:突然放閃有原因!陳庭欣:好多人問幾時結婚 __,庭欣,陳庭欣,

突然喺社交網放閃,陳庭欣話係想畀朋友知道佢近況。現年30歲的前港姐冠軍陳庭欣(Toby),早前被爆出撻着擁逾億身家老闆級的楊振源(Benny),消息曝 ...


突然喺社交網放閃,陳庭欣話係想畀朋友知道佢近況。


現年30歲的前港姐冠軍陳庭欣(Toby),早前被爆出撻着擁逾億身家老闆級的楊振源(Benny),消息曝光後她未有回應,繼續低調拍拖!但在凌晨時分,Toby突然一反常態,在社交網晒出拍拖行山相,被Benny攬實纖腰,二人勁甜蜜。問反常態放閃是否好事近?她回覆東網稱:「唔係唔係,其實冇其他意思嘅!主要係因為尋晚去仁濟活動,見到太多舊朋友,好多好耐都冇見,佢哋都好關心同問起我嘅近況。唔想一班自己認識多年嘅朋友要睇報章雜誌先知我近況,最慘睇完又唔係事實嘅全部,所以我自己喺IG同Facebook分享吓!」

「正常拍拖關係」

問與男友發展到甚麼階段?Toby說:「正常拍拖關係(呢排多喜事,幾時結婚呀?)好多人問同一個問題,如果有呢一日再通知大家!(成日約埋行山?)大家都鍾意做運動,行山最近少啦,太熱怕中暑!(游水囉?)我一向都鍾意游。(晒完美Body?)冇年紀大,難Keep,新陳代謝慢咗!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!