掃呢頁CODE去手機

2018年8月2日 星期四

陳伶俐:俄羅斯睇世界盃 陳伶俐肥咗六磅 __,陳伶俐,

一家人睇電影。闊別幕前的陳伶俐與老公劉頌銘及4歲兒子出席動畫首映,其他出席的藝人包括梁梓禧(前名梁奕倫)、關伊彤、余曉彤等。陳伶俐早前去了俄羅斯睇世界 ...


一家人睇電影。


闊別幕前的陳伶俐與老公劉頌銘及4歲兒子出席動畫首映,其他出席的藝人包括梁梓禧(前名梁奕倫)、關伊彤、余曉彤等。

陳伶俐早前去了俄羅斯睇世界盃,接着前往意大利視察畫廊生意,日前又帶四歲兒子返新加坡慶祝生日,飛來飛去忙個不停,她說:「我老公好鍾意睇波,咁啱有八場波飛,喺俄羅斯差唔多逗留咗一個月,又去咗一星期米蘭睇睇畫廊生意好似working holiday咁。俄羅斯進步咗好多,嘢食又好食咗,我都肥咗六磅,依家返嚟要減肥還返。」

陳伶俐此行到俄羅斯還帶了與前夫林敏驄所生的19歲大仔同行睇波,問到她的大仔有女朋友了嗎?她笑說:「應該冇拍拖,雖然我好後生就生佢,但係都有代溝,男女之間嘅嘢唔會同阿媽講架。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!