掃呢頁CODE去手機

2018年8月2日 星期四

鄧紫棋(G.E.M.):G.E.M.克服童年陰影玩狗 網友掛住睇佢心口 __,G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,

就算幾凸出都好,人哋係講緊隻狗仔呀!歌手鄧紫棋(G.E.M.)透露過因童年時被狗狗追趕因而變得怕狗,近年佢終於克服童年陰影,不單同狗狗喺幕前做對手戲, ...


就算幾凸出都好,人哋係講緊隻狗仔呀!


歌手鄧紫棋(G.E.M.)透露過因童年時被狗狗追趕因而變得怕狗,近年佢終於克服童年陰影,不單同狗狗喺幕前做對手戲,仲主動接觸佢哋添!G.E.M.呢日喺微博上載照片,見到佢同狗狗親密合照,為咗關係更Close,仲全程黐實狗狗,睇嚟老友鬼鬼!事後佢自爆心情勁緊張,仲留言話:「又招惹了另一隻狗,盡了全力裝鎮定,其實好緊張。」

一班網民嘅重點就放錯晒,皆因G.E.M.着上緊身衫,展現玲瓏浮凸曲線,上圍尤其搶眼,相當火辣!仲有網民好羨慕狗狗同佢咁Close,不禁大嘆「人不如狗」、「狗狗比我更好命,可以接近我偶像」,好慘慘豬喎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!