掃呢頁CODE去手機

2018年8月19日 星期日

唐詩詠:唐詩詠升Cup 原來出自佢手筆! __,詩詠,唐詩詠,

洪永城後知後覺!32A的無綫視后唐詩詠激罕晒泳照,網民勁Like!原來靚相是由黃嘉樂女友Samantha所拍攝的,Samantha今次將玉女詩詠變成索 ...


洪永城後知後覺!


32A的無綫視后唐詩詠激罕晒泳照,網民勁Like!原來靚相是由黃嘉樂女友Samantha所拍攝的,Samantha今次將玉女詩詠變成索爆肉女,功力認真要讚,因為相中可見詩詠豐滿的上圍,點睇都不似32A,似乎Samantha才是掌握「變幻球」的真締。

嘉樂聞得由女友操刀的泳照雄霸社交網亦大感開心,他回覆稱:「自己女友被讚,當然開心。(為詩詠影泳照有冇主題㗎?)冇原因㗎!咁女仔影女仔方便好多,大家覺得阿妹詩詠相靚,咁就好」不過,身為詩詠的前度洪永城,則對索爆泳照反應遲緩,出甫後未見點讚,直至記者問可有留意時?他才表示:「有睇,好靚,影得好好!」事後亦畀Like。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!