掃呢頁CODE去手機

2018年9月15日 星期六

BB帶旺離巢工作不斷 陳智燊目標生三個 __,陳智燊,

陳智燊(左)及郭鋒昨日到跑馬地出席活動。
陳智燊(左)及郭鋒昨日到跑馬地出席活動。陳智燊(Jason)和郭鋒兩位自由身男士,昨日應邀到跑馬地馬場出席東方表行「時尚煲呔賽馬日」活動。Jason離 ...


陳智燊(Jason)和郭鋒兩位自由身男士,昨日應邀到跑馬地馬場出席東方表行「時尚煲呔賽馬日」活動。Jason離巢後工作不斷,成為新手爸爸後十分繁忙,現在幫BB沖涼、餵奶和換片都見熟習。而BB中文名字方面,Jason說:「我同太太中文唔好,由朋友幫手,希望個名唔好咁娘,英文名我哋拉鋸緊。」Jason和太太宋熙年有共識,目標生三個BB。

談到離巢之後收入,Jason說:「唔錯,夠我個仔做好多嘢,啱啱拍緊介紹香港節目,遲啲會飛德國拍旅遊特輯,離港一星期,驚屋企唔夠人手照顧bb,要辛苦太太,會送禮物補償。」

採訪、攝影:卓寶花




鍾意就快D Share啦!