掃呢頁CODE去手機

2018年9月23日 星期日

【樓市特攻隊】真係咁渴市?內房富二代搞高檔共享工作間!(足本版) __,富二代,

樓價高企,中環Office每月呎租高見117蚊,年輕人創業都唔易,共享工作間便應運而生,內房雅居樂主席陳卓林長子陳思烺更睇中此需求,豪擲過千萬於海港城 ...




樓價高企,中環Office每月呎租高見117蚊,年輕人創業都唔易,共享工作間便應運而生,內房雅居樂主席陳卓林長子陳思烺更睇中此需求,豪擲過千萬於海港城搞Co-working Space,係咪咁好賺先?

在港成長的陳思烺,未成立公司前在外資投行工作,兩年前「貿貿然」跟志同道合的朋友創辦公司,就是看準共享工作空間的商機。由零開始,四個人聚在一起,先花一年研發,第二年決定實踐理念,選址廣州為首個試點,其後逐步將理念推展至北京、上海、深圳、杭州、西安及越南胡志明市。

今年一月完成A1輪融資,決定回歸香港落戶尖沙嘴海港城。目前在香港營運的這間共享工作間,前後投資逾千萬,至今出租超過七成樓面,剛達到收支平衡。

究竟此共享工作間收費如何?請留意下一集!

撰文:樓市特攻隊

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

相關連結:

【樓市特攻隊】邊嘆Latte邊Brainstorm!豪華共享工作間要幾錢?(足本版)

https://bit.ly/2xCKiSg

鍾意就快D Share啦!