掃呢頁CODE去手機

2018年9月2日 星期日

工藤佑采:工藤佑采寸到應 心穎:唔想同佢有關係 __,工藤佑采,心穎,黃心穎,

心穎咁樣答!落選港姐工藤佑采於網上反擊黃心穎,明寸她博見報,心穎接受東網訪問,她淡然謂:「我堅持當日所講嘅嘢,覺得要尊重自己,尊重舞台。(佢話係護主心 ...


心穎咁樣答!


落選港姐工藤佑采於網上反擊黃心穎,明寸她博見報,心穎接受東網訪問,她淡然謂:「我堅持當日所講嘅嘢,覺得要尊重自己,尊重舞台。(佢話係護主心切!)護乜鬼,有參選嘅人都知,去到係要打定輸數,我唔信係最後一分鐘先叫你出去跳,呢啲係節目度應該有,佢應該都預咗有呢件事,其實我唔係好知呢個人,仲要話我靠佢見報,我唔係好想同佢個名扯上關係,覺得成件事係調轉嚟!」

至於心穎男友馬國明對心穎與工藤佑采掀鬧戰,則表示:「其實我唔知發生乜嘢事,希望大事化小,小事化無,無謂再講喇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!