掃呢頁CODE去手機

2018年9月1日 星期六

咀朱朱「報細數」譚俊彥激嬲老婆 __,譚俊彥,

譚俊彥與「谷胸」朱晨麗咀嘴,惹來老婆打爛醋埕!
咀朱朱「報細數」譚俊彥激嬲老婆藝人譚俊彥與關楚耀等昨日出席劇集《特技人》宣傳活動。譚俊彥被問到近日播出朱晨麗發春夢與他激咀的戲份,對方身穿運動BraT ...


咀朱朱「報細數」譚俊彥激嬲老婆

藝人譚俊彥與關楚耀等昨日出席劇集《特技人》宣傳活動。譚俊彥被問到近日播出朱晨麗發春夢與他激咀的戲份,對方身穿運動Bra Top谷盡34D上陣,他笑言受這場戲連累而要返屋企「跪玻璃」向老婆請罪:「咁啱喺煞科宴播呢場戲,我老婆話貨不對辦嘅,唔係我所講咁!我只係話有少少接觸,佢冇諗過係咁嘅接觸,少少嬲囉!」又指拍攝咀戲時並不緊張,因拍過不少親熱戲,反而朱晨麗有點害怕:「個廠冷氣又好凍,停機嗰陣都搵件褸摟住佢,但對眼都唔知放喺邊。」又指拍親熱戲特別小心,免得被指是鹹豬手。

而關楚耀指媽咪睇完劇大讚傅嘉莉斯文,似要在電視幫他物色「老婆仔」。問到會否追求對方?他笑說:「今日嚟係宣傳嘅!」

踏入結局周,一班《特技人》坐車宣傳劇集造勢。
  • 踏入結局周,一班《特技人》坐車宣傳劇集造勢。





鍾意就快D Share啦!