掃呢頁CODE去手機

2018年9月1日 星期六

黃貫中:朱茵爆唔識教女 黃貫中「電子奶嘴」氹瞓覺 __,朱茵,黃貫中,

呢啲就係爸爸湊女法喇!歌手黃貫中(Paul)與老婆朱茵早前帶埋囡囡黃鶯參加內地真人騷《想想辦法吧爸爸》,據知一家三口演出酬金高達過千萬人民幣,酬金咁強 ...


呢啲就係爸爸湊女法喇!


歌手黃貫中(Paul)與老婆朱茵早前帶埋囡囡黃鶯參加內地真人騷《想想辦法吧爸爸》,據知一家三口演出酬金高達過千萬人民幣,酬金咁強勁,點都要交足戲

預告片尋日終於有得睇喇,Paul仲上載到微博,係片中朱茵大爆平時Paul點樣同囡囡相處,朱茵話Paul完全唔識教女,對個女冇晒辦法,朱茵仲分享Paul係點樣氹囡囡瞓覺:「跟她講故事的時候,講到興奮的時候,讓她運動多一點,午睡不要睡太久,給她一個電話打遊戲,打到她眼睛累。」雖知道小朋友玩電話係對雙眼有影響,仲要打到眼睛累,睇嚟Paul對囡囡真係冇晒辦法,惟有出動「電子奶嘴」。

不過除咗玩踢爆外,片中都有溫情的一面,就係黃貫中向囡囡唱《喜歡你》。朱茵在片中問囡囡菠蘿係咩色時,黃鶯就話係黃色,但黃貫中就喺側邊搞爛gag話係黑色,因為用普通話講黑鳯梨的話,個音係似「喜歡你」,然後拎住結他嘅Paul就唱出「喜歡你 那雙眼動人 笑聲更迷人願再可 輕撫你~」呢啲幽默就真係得爸爸先有喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!