掃呢頁CODE去手機

2018年9月20日 星期四

收陳展鵬龕位 單文柔:唔好咒我 __,單文柔,展鵬,陳展,陳展鵬,

陳展鵬與未婚妻單文柔昨日出席活動時,單文柔笑言未習慣被叫陳太。
陳展鵬與未婚妻單文柔昨日出席活動時,單文柔笑言未習慣被叫陳太。劉嘉玲、關之琳、容祖兒、陳展鵬及未婚妻單文柔等昨日在會展出席午宴。有報道指,陳展鵬早前買 ...


劉嘉玲、關之琳、容祖兒、陳展鵬及未婚妻單文柔等昨日在會展出席午宴。有報道指,陳展鵬早前買了十個骨灰龕位,當中更預留給未婚妻單文柔,不過單文柔說:「唔好詛咒我啦,我哋𠵱家搞緊喜事。」陳展鵬則說:「結婚係開心事,點解要搞到好似白事咁,我睇到標題都唔知畀乜反應,過咗喜事先再答。」



關之琳下周一生日適逢是中秋節,她表示已相約朋友賞月食飯慶祝。 關之琳下周一生日適逢是中秋節,她表示已相約朋友賞月食飯慶祝。
劉嘉玲透露稍後與老公梁朝偉到外地度假欣賞楓葉。

劉嘉玲透露稍後與老公梁朝偉到外地度假欣賞楓葉。

另外,下周一生日的關之琳表示當日是中秋節,所以相約朋友賞月食飯慶祝,問到有沒有男士約會她?她說:「冇呀,如果有,我唔會唔應承,不過兩個人會好悶,多啲朋友會好啲。」劉嘉玲則透露稍後與老公梁朝偉到外地度假欣賞楓葉。

採訪:黃曉妍

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!