掃呢頁CODE去手機

2018年9月28日 星期五

劉芷希(Kimmy):【半個港女】劉芷希為保搵食架生晚晚推油 __,Kim,劉芷希,港女,Kim Kardashian,

Kimmy自細喺馬來西亞長大。早前在電影性感上陣而人氣急升的藝人劉芷希,去年由馬來西亞來港發展,為了其模特兒生涯,她一直花心思保養「生財工具」,更鑽研 ...


Kimmy自細喺馬來西亞長大。


早前在電影性感上陣而人氣急升的藝人劉芷希,去年由馬來西亞來港發展,為了其模特兒生涯,她一直花心思保養「生財工具」,更鑽研出獨門秘訣!

珠寶小姐出身的藝人劉芷希(Kimmy),自小在馬來西亞長大,去年毅然來港發展,加入無綫展開其演藝事業,早前還與李思捷合演電影,因有性感演出而引起關注,她說:「我媽咪係香港人嚟,呢度係我其中一個屋企,所以好想返嚟發展。」又指父母十分開通,支持其入行決定:「佢哋覺得我大個女,應該由自己決定人生,所以當初我選擇做藝人,佢哋都好贊成。」

身材夠高 工作滾滾來

問到初入行時可有經濟壓力?Kimmy自認幸運,一直有工開,故仍能維持生計:「我喺馬來西亞做過模特兒,可能有1米75高,喺呢行都算有優勢,所以容易接到為品牌行天橋嘅工作。(有冇發生過蝦碌事?)最多都係行行吓甩鞋,但問題不大,唔會影響發揮嘅。」

對於模特兒來說,維持弗爆身材尤其重要,一雙美腿更是「生財工具」之一,Kimmy自爆有獨門保養心得:「每晚我都會用精油按摩對腳嘅穴位,再拉筋放鬆吓。有時候做瑜伽練線條,但一定唔會跑步,怕跑太多對腳會有肌肉。同埋我會好小心唔好撞親,費事留疤痕就唔好睇。」為了保養其44吋煞食長腿,認真費盡心思!

泳衣:Nami

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!