掃呢頁CODE去手機

2018年9月17日 星期一

【山竹襲港】Uber上水去中環收$1488 旅巴義載港人自救 __,Uber,山竹襲港,

有市民今早乘坐Uber由上水到中環,要支付$1488還要遲到。但亦有市民獲司機義載。(右)
受山竹吹襲後,本港各區多處塌樹,令道路受阻,交通工具未能提供正常服務,市民上班都要絞盡腦汁。從事金融業的鄧小姐今早大約7時,準備由上水出發到中環上班, ...


受山竹吹襲後,本港各區多處塌樹,令道路受阻,交通工具未能提供正常服務,市民上班都要絞盡腦汁。從事金融業的鄧小姐今早大約7時,準備由上水出發到中環上班,但巴士停駛,只能改搭的士上班,「CALL咗好多次的士都話無車,話好多塌樹,入唔到嚟(上水)」。在有司機「獅子開大口」的同時,亦有熱心司機義載新界居民,見證香港人仍有守望相助的精神。



受路況影響和東鐵綫受阻,鄧小姐今早上班乘搭Uber,但上水到中環的車程,最初車資顯示約800元,但之後升至1200元,最終落車更要付1488元,「平日搭巴士去中環只係25蚊,搭的士都係400蚊,(Uber)嗰司機都話(車費)畀平日貴4倍,但我趕住返工無辦法。」上班一程車費逾千元,但她仍要遲到,「我其實要8點半返到公司,今日7點45分上車,最終10點3先返到公司,因為沿途好多塌樹,有啲位畀樹木欄路要調頭,原本9個字車程,用咗2個幾鐘。」



而今早於粉嶺出發的Mary Ma,就遇上良心司機,她在上水到九龍塘,但由於東鐵故障加上路況惡劣,路面被大樹阻擋,原定她想放棄時,突然一架旅遊巴出現,司機並向她大叫:「去九龍塘呀!快啲上車,唔收錢呀!」上車後她才知道司機收工後順道接載他們,雖然最後因馬料水塞車,最後要在沙田下車,但已經讓她感到滿足。




鍾意就快D Share啦!