掃呢頁CODE去手機

2018年10月7日 星期日

【個女索過阿媽】吳君如12歲女擁瘦長腿 阿媽調教少女味湧晒出黎(足本版) __,君如,吳君如,

吳君如同陳可辛個寶貝女陳是知,眨下眼就12歲啦。見到是知而家亭亭玉立,啲少女味湧晒出黎!《壹仔》真想唔認老都唔得喇!講到明係「緊張大師」嘅吳君如,平時 ...




吳君如同陳可辛個寶貝女陳是知,眨下眼就12 歲啦。見到是知而家亭亭玉立,啲少女味湧晒出黎!《壹仔》真想唔認老都唔得喇!

講到明係「緊張大師」嘅吳君如,平時阿女出出入入都盯到實。呢日《壹仔》就咁啱撞到佢地兩母女女去買浮床兼食雪糕。嘩!冇見一排,是知大個女咗好多已經去到媽咪耳仔咁高! 以前君如曾經講過,阿女經佢悉心調教之後,衣著品味都有返咁上下。

留咗一頭長髮嘅是知,個樣就明顯似阿媽多啲!不過最搶眼都係條熱褲仔,露出一對又「撩」又長嘅靚腿,都真心索架!其實想當年,君如仲係肥妹仔嗰陣,用盡千方百計減肥,仲出過本「減肥血涙史」。辛辛苦苦搣走咗30磅肥肉,但君如都仲呻自己未夠瘦!而家見到阿女天生一對長腿,仲唔恨死阿媽?

呢日廿四孝陳可辛做柴可夫,放低咗君如同是知之後,兩母女行咗入間運動用品鋪。咦?君如揀呢啲泳衣,似乎細件咗啲喎!最後泳衣買唔成,是知剩係揀咗張浮牀。之後君如再陪阿女去買雪糕,睇見是知瘦猛猛咁款,大把Quota 食買完雪糕,兩母女急急腳上返陳可辛架車返歸喇!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!