掃呢頁CODE去手機

2018年10月4日 星期四

【演唱會飛老千王】網上扮賣飛呃錢豪使 20苦主控訴警方唔拉人(足本版) __,

近年黃牛黨肆虐,連「民間特首」劉德華也高調呼籲歌迷,慎防誤墮買演唱會門票陷阱,仍有大批歌迷中伏!一名有逾五十項詐騙前科的90後「老千王」,兩年前出獄後 ...




近年黃牛黨肆虐,連「民間特首」劉德華也高調呼籲歌迷,慎防誤墮買演唱會門票陷阱,仍有大批歌迷中伏!一名有逾五十項詐騙前科的90後「老千王」,兩年前出獄後重施故技,假扮有熱門演唱會和樂園門票在手,透過網上私訊歌迷洽購,估計逾百人轉帳付款後,無法收到門票被騙。記者昨到大話王的住所時,其祖母聞悉孫兒仍不悔改,慨歎:「我唔會再理佢,心都淡,唔改就由佢坐監!」

涉案「老千王」何X裕、25歲,曾任職戲院帶位員,成長於單親家庭,與父親、祖母和弟弟同住黃大仙橫頭磡邨。據了解,他曾於2012年及2014年,先後因在網上聲稱有演唱會門票出售,但收款後,未有寄出門票,涉及欺詐罪名,分別被判監4個月及17個月。據知,有人每次出獄後,因銀根短缺,於是四出招搖撞騙。兩年前,何出獄後不久,又被指假扮有劉德華、林俊傑及Twins等熱門演唱會門票,及海洋公園哈囉喂入場門券出售,透過FB私訊聯絡買家洽購。

其中一名苦主黃先生(化名)稱,該騙徒刻意以市價高20至30元的價錢出售,讓買家誤以為很優惠,並非炒黃牛票;同時聲稱只有極少量門票在手,催促買家盡快轉帳付款。但付款後,騙徒藉詞有多名買家爭相洽購門票,會坐地起價,要求買家再付多一倍價錢,才會確定把門票賣出。不過,買家再轉帳後,都未能收到門票,要求退款也不果,紛紛報警求助。黃在社交平台發現很多苦主,暫時只召集到約20人,損失金額共一萬多元,但相信有逾百人上當。

黃又稱,一班苦主曾在網上將騙徒「起底」,發現他早已臭名遠播,亦揭發有人為慣犯,曾兩度干犯詐騙罪入獄,故相當熟悉漏洞。黃指,雖然不少苦主已報案,但警方調查進度毫無進展,遲遲未將騙徒繩之於法,讓更多買家受騙,使一眾苦主感到不滿。

記者昨根據苦主追查得來的騙徒住所地址,欲登門找「老千王」當面對質,但對方不在,卻遇上他的祖母。祖母知悉孫兒再重施故技,欺騙大批歌迷,歎謂:「如果今次佢又係咁樣招搖撞騙,仲唔悔改,我唔會再理佢喇,心都淡」她不諱言:「我已畀咗好多次機會佢去改過,由十幾歲搞到二十幾歲,係咪要喺入面(監牢)過埋下半世?」

「我帶過佢去睇一次草蜢演唱會,點知道佢睇過一次後,就沉迷咗,結果搞到咁......」祖母稱,「老千王」瘋狂呃人,原來為觀看演唱會。「佢連譚詠麟都去睇,帶過我去睇徐小鳳。」祖母曾勸告孫兒不要任何歌手的演唱會也觀看,真的有興趣才去,否則有多少錢也不夠花。祖母又勸他買平價門票,但他卻買了貴價握手位,令祖母大感無奈,「我已經成日話佢,佢每次都說有再做(犯法),咁我可以點呢?我又不可以跟住佢,何況佢都唔返屋企。」

祖母形容,孫兒不愛賭錢,亦不吸煙,原本看演唱會及看電影,出外吃吃喝喝,也是正常社交活動,「連警察都話佢啲活動好正常,不過佢成日呃人,如果唔呃人就冇問題」。祖母多次勸喻孫兒要改過,認真上班工作,但孫兒過去數年都一直犯事,如今出獄回來,雖曾答應會改過自身,結果仍是執迷不悟,令她大感失望。她又曾勸告孫兒在獄中求見心理專家,接受輔導,「呢啲係一種心癮,好似人哋食煙一樣,一定要戒甩!」

祖母歎道:「佢真係再犯法都冇辦法,如果佢畀人投訴,唯有由佢再坐監!」

近年歌迷為對抗黃牛黨,可謂無所不用其極,梁小姐認為很難以法例規管炒賣門票,她說:「假設我今日買咗門票,之後真係唔得門去睇,如果我將門票放售,咁係咪違法呢?」她認為很難辨識,故只有拒絕光顧黃牛黨,已可杜絕問題。

女生Bunny則認為打擊黃牛黨,主辦商是責無旁貸,她指黃牛黨每次購入大量門票,再以高價炒賣,剝奪了其他歌迷看演唱會的機會,行為可恥。

採訪:方嘉

攝影:林金展 李育明

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!