掃呢頁CODE去手機

2018年10月4日 星期四

喬寶寶:大仔擺4次婚宴!喬寶寶反印度傳統有原因 __,喬寶寶,

真係恭喜晒!藝人喬寶寶大仔Inderpal迎娶大學時期認識的醫師女友Manjit,由於第一次辦喜事,喬寶寶當然打鑼打鼓番威番夠本,英國、香港會擺四次婚 ...


真係恭喜晒!


藝人喬寶寶大仔Inderpal迎娶大學時期認識的醫師女友Manjit,由於第一次辦喜事,喬寶寶當然打鑼打鼓番威番夠本,英國、香港會擺四次婚宴!

昨晚剛於英國搞第二場婚宴,喬寶寶飲宴完畢後接受訪問,笑言心情相當開心,亦指兒子光宗耀祖:「我屋企有五兄弟姊妹,我個仔係第一個結婚,真係光宗耀祖,我哋幾兄弟姊妹本身住係唔同地方,為咗今次婚宴特登雲集英國,見證我個仔嘅婚禮,可惜我爸爸已經離開咗,睇唔到呢一刻。」

按印度習俗,女方應貼大床送車送樓畀男家,但喬寶寶反傳統,豪花港幣三百萬,送番金器兼畀錢在英國、香港擺酒。今次反傳統的原因,喬寶寶直言,因女家的長女剛出嫁不久,應使了不少錢,故大仔與Manjit結婚,他不想多計較,只希望新抱仔盡快添丁,令他可以一圓爺爺夢,就心滿意足了!寶寶直言大仔好乖,照顧行動不便細仔,大仔結婚令他很安慰。還有兩場婚宴未擺,分別擺印度式及中式,印度式招呼親友,中式則招呼圈中人。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!