掃呢頁CODE去手機

2018年10月4日 星期四

吳君麗:【吳君麗出殯】胡楓扶靈 薛家燕哭別亡友 __,吳君麗,家燕,胡楓,薛家燕,

吳君麗今日出殯,一眾好友也到來送好友最後一程。粵劇名伶吳君麗上月26日病逝,享年91歲,今日在香港殯儀館出殯,遺體隨即運往歌連臣角火化。除了家屬及親戚 ...


吳君麗今日出殯,一眾好友也到來送好友最後一程。


粵劇名伶吳君麗上月26日病逝,享年91歲,今日在香港殯儀館出殯,遺體隨即運往歌連臣角火化。

除了家屬及親戚,吳君麗生前的圈中好友,包括胡楓、阮兆輝、薛家燕、南紅、丁羽、黃夏蕙等也有到場送摯友最後一程。儀式完畢後,由胡楓、阮兆輝、薛家燕等人負責扶靈。離開時,薛家燕哀傷落淚,胡楓亦眼濕濕,兩人都有安慰吳君麗兒子陳金池及孫兒陳梓笙。

「八牡丹」之一的南紅表示勾起了與吳君麗相處的回憶:「以前做戲,佢係正印花旦,我係第二花旦,識咗幾十年,結拜成八牡丹。我今日特登嚟紀念佢,佢對我非常好,有如姊妹。生老病死每個人都有,今日特別嚟送佢一程。(有冇好深刻嘅相處經歷?)當然八牡丹姊妹對我好深刻,佢當我係妹妹,成日維護我,對我非常好,我哋嘅感情非常好。(最後一次見係幾時?)六月薛家燕娶新抱嘅時候。(老公楚原冇嚟?)唔使,佢老喇,唔使佢嚟。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!