網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月6日 星期六

江美儀:【不認還須認】江美儀吳君祥結婚證明書曝光 __,吳君祥,江美儀,

江美儀同吳君祥喺西雅圖結婚證明書曝光,今次冇得唔認啦!現年47歲的江美儀與吳君如胞弟吳君祥拍拖11年,最終分手收場!然而吳君祥爸爸夏春秋昨日驚爆兩人2 ...


江美儀同吳君祥喺西雅圖結婚證明書曝光,今次冇得唔認現年47歲的江美儀與吳君如胞弟吳君祥拍拖11年,最終分手收場!然而吳君祥爸爸夏春秋昨日驚爆兩人2 ...


江美儀同吳君祥喺西雅圖結婚證明書曝光,今次冇得唔認


現年47歲的江美儀與吳君如胞弟吳君祥拍拖11年,最終分手收場!然而吳君祥爸爸夏春秋昨日驚爆兩人2006年在西雅圖註冊結婚,但遭到兩位當事人否認,惟紙包唔住火,二人於西雅圖政府機關內的一張結婚註冊證明書曝光,資料顯示了吳君祥(NG KWAN CHEUNG)和江美儀(KONG ELENA MAY YEE)的英文拼音名字,並顯示他們註冊日期為2006年3月23號,冬叔尋日爆料果真所言非虛,鐵證如山!

不認不認都還須認,江美儀回覆東網說:「哈哈!咁我哋要搞離婚啦,有冇律師介紹一吓呢?講真,真係唔記得咗!(你哋英文名在資料上係正確?)又真係冇錯喎!」而夏春秋回應君祥和美儀的結婚證明書時說:「其實我乜嘢都唔知,當年君祥話去西雅圖搵美儀,咪大安旨意諗住佢哋結婚囉!(佢哋唔認係咪有苦衷?)佢哋一直都冇同我講,(咁美儀點稱呼你?)叫我做老爺囉!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!