掃呢頁CODE去手機

2018年10月9日 星期二

英超Fever:曼聯買中堅啦!低組別老將證實1月仆到去 __,曼聯,

(互聯網)曼聯今個夏天一直物色中堅加盟,可惜最終未能成事,領隊莫連奴亦一直埋怨中堅力量薄弱,不過佢哋好大機會喺1月買人,近期多次同曼聯扯上關係嘅瑞典國 ...


(互聯網)


曼聯今個夏天一直物色中堅加盟,可惜最終未能成事,領隊莫連奴亦一直埋怨中堅力量薄弱,不過佢哋好大機會喺1月買人,近期多次同曼聯扯上關係嘅瑞典國家隊隊長格蘭基斯,日前證實收到「紅魔鬼」斟介,仲話1月會仆到去加盟添!

格蘭基斯接受瑞典《快報》訪問話:「曼聯的確有表示過興趣,我好榮幸可以得到咁大間球會垂青,如果曼聯1月嗰陣正式開價,我同球會都一定會答應。」33歲嘅格蘭基斯,於俄羅斯世界盃以隊長身份帶隊出戰,於後防一夫當關,應付高空波非常稱職,仲係球隊12碼劊子手,分別射破南韓同墨西哥大門,係球隊殺入八強嘅一大功臣。

不過佢已經33歲,依家只踢緊瑞典次級聯賽球會希爾星堡,喺07年雖曾被借到英超韋根,並於07至08年度正式加盟,但未能企穩陣腳,翌年就借番畀希爾星堡。及後佢曾轉會荷甲格羅寧根同意甲熱拿亞,不過都唔見得特別出色。格蘭基斯成個職業生涯,但未做過主角,呢次有機會加盟曼聯,絕對係夢想成真。

曼聯如果真係出手買人,相信都唔會當格蘭基斯係主力,但紅魔鬼貴為全球最賺錢,而且又係其中一間最知名富豪球會,「淪落」到要吼格蘭基斯,相信係球會高層唔想再為領隊莫連奴斥巨資買人,另外寸王嘅方丈性格,同陣中球星不斷反面,球星睇見都怕怕,未必會揀曼聯落腳。莫連奴麾下嘅紅魔鬼,究竟剩番幾多號召力呢?

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!