掃呢頁CODE去手機

2018年10月13日 星期六

苟芸慧:苟芸慧韓國影婚照 陸漢洋做Pink Man __,苟芸慧,陸漢洋,

好靚呀!藝人苟芸慧(苟苟)與陸漢洋(William)將於本月19日拉埋天窗,原來他們早在5月時到韓國拍了一輯婚照,苟苟揀韓國的原因,除了她是韓星孔劉的 ...


好靚呀!


藝人苟芸慧(苟苟)與陸漢洋(William)將於本月19日拉埋天窗,原來他們早在5月時到韓國拍了一輯婚照,苟苟揀韓國的原因,除了她是韓星孔劉的鐵絲外,她自己本身亦擁有四分一的韓國血統之故,是次的拍攝班底非常強勁,包括韓星朴信惠和李聖經的御用化妝師、攝影師則曾為李英愛和金喜善拍攝等。他們除了拍婚紗照外,還有多款不同的造型,有戶外的清新Look,亦有晚裝的高貴Look,足足影了兩天。苟苟大讚韓國化妝術,令她妝容煥然一新,而William亦大讚老婆靚爆。她說:「化妝師化粉底有獨門秘技,會不停拍打面部,令粉底更易滲入皮膚,我好似被人打咗幾把咁,但個底妝真係好薄好自然,我好鍾意。」

對慣鏡頭的苟苟,拍攝時自然駕輕就熟,至於準新郎哥William則顯得甚為緊張,表情動作甚為生硬。現場的攝影師,為了緩和緊張氣氛,刻意用女聲講解如何擺甫士,逗得她們笑不攏嘴。William笑說:「老婆實在太靚,甚麼角度都咁靚,我當然大壓力,驚會破壞了張靚相,所以都係避重就輕,影多點我嘅側面比較穩陣。」他謂平時教苟苟賽車,如今由老婆教他擺甫士做模特兒。他說為拍攝獻出了第一次,因他從未着過粉紅色衫,第一次做pink man,拍出來的效果亦令他出乎意料之外。其中一日他們在戶外拍攝,剛遇上舉行國際美食展,到處掛了很多國旗,他們即找來香港區旗下影相留念。

苟苟熟悉首爾,故此行帶充當首次去韓國的William做嚮導,她說:「William第一次去韓國,以往我哋旅行都係佢負責安排,今次輪到我做導遊,帶佢周圍食嘢,佢最鍾意黑豆豉炸醬麵,不過都係等完成咗兩日影相先去食,佢怕有肚腩。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!