網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月14日 星期日

李偉健:「Terry」李偉健結婚 送水輝大小姐做司儀 __,李偉健,

送水輝同大小姐做司儀。「送水輝」許家傑與「大小姐」林淑敏為《愛.回家之開心速遞》飾演Terry的李偉健婚禮擔任司儀,許家傑透露與新郎同是2009年參選 ...


送水輝同大小姐做司儀。


「送水輝」許家傑與「大小姐」林淑敏為《愛.回家之開心速遞》飾演Terry的李偉健婚禮擔任司儀,許家傑透露與新郎同是2009年參選香港先生,由於參選號碼接近,故出埠也被安排同房,亦經常玉帛相見,更謂:「李偉健仲係健身教練,身形好弗,我唔夠佢嚟,後來入行後大家各有各忙,直至呢套劇先撞番。」而林淑敏則表示見證「細佬」成家立室很高興。

對於許家傑日前食物中毒入院,林淑敏有點勞氣指原兇是糯米雞,許家傑接住說:「我嗰日趕住開工,喺屋企叮啲嘢食,點知頭一個鐘都好精神,之後又痾又嘔4、5次,仲要標冷汗,『大小姐』都知我唔可以再拍落去,就送我入醫院,住一晚冇事,喺呢度都要同受影響拍攝嘅人講聲唔好意思。」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!