掃呢頁CODE去手機

2018年11月10日 星期六

華鼎獎2018:癌症後遺 張達明企唔穩:行樓梯會腳痹 __,張達明,癌,

張達明現身華鼎獎,獲頒發「觀眾最喜愛影視明星」獎。藝人張達明獲得第24屆華鼎中國百強電視劇頒發的「觀眾最喜愛影視明星」獎,張達明在台上獲獎時表示這個獎 ...


張達明現身華鼎獎,獲頒發「觀眾最喜愛影視明星」獎。


藝人張達明獲得第24屆華鼎中國百強電視劇頒發的「觀眾最喜愛影視明星」獎,張達明在台上獲獎時表示這個獎是他的救命符,因為大家都知道他生病生得很重,但多得很多朋友鼓勵,令他每日充滿力量及有更好作品。

吳鎮宇帶睇唔同醫生

其後他在台後接受訪問時,走路一拐一拐,他解釋:「我行樓梯會腳痹,企唔穩,會左右搖,上個月跟周潤發行山,喺斜路嘅時候有少少溪水都跣低咗,後來周潤發拖住我行,好感動,之後我都有跟周潤發跑步,都試過跑足25分鐘無停過。(點解戴黑超出席?)因為我凌晨三點起身開工,所以眼腫。(你嘅病情點?)基本上癌症嚟講冇乜事,因為西醫角色嚟講,五年冇復發就ok,依家都第六年,因為我食得太多藥,所以其他細胞都未必會咁好,好感動好多朋友鼓勵我,好似吳鎮宇好關心我,同帶我睇唔同醫生,好多謝佢。」

另外,而藝人俞灝明、付辛博、郭少芸、林保怡、李依曉、苑瓊丹、關智斌等同獲「觀眾最喜愛影視明星」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!