掃呢頁CODE去手機

2018年11月10日 星期六

【娛樂人物】邵仲衡x黃浩然 雞蛋與高牆 __,邵仲衡,黃浩然,

邵仲衡(左)與導演黃浩然對新作研討世代之爭,有不同的見解。
邵仲衡(左)與導演黃浩然對新作研討世代之爭,有不同的見解。戀殖情懷還是對當權者不滿,兩者均在香港平衡進行中,導演黃浩然執導的新作,再與邵仲衡合作,黃浩 ...


戀殖情懷還是對當權者不滿,兩者均在香港平衡進行中,導演黃浩然執導的新作,再與邵仲衡合作,黃浩然個人立場並不特別戀殖,不過認為英國人有良心地賺香港人錢,更笑言:「以前啲嘢用100年都未壞。」而邵仲衡雖對現今政府不滿,不過正面呼籲大家不要灰心,認為雞蛋未必輸高牆。

撰文:黃曉妍

攝影:林德雄



導演黃浩然與邵仲衡在2014年合作電影《點對點》,教人慢活的走過香港一段段的歷史,集體回憶中又暗藏對時下政治、民生及警察的不滿,充滿世代之爭的反思。二人今次再合作的電影《逆向誘拐》,故事以一宗商業檔案網上被盜,引發出勒索案,帶出香港現時世代之爭,「老海鮮」以特權、財力騎劫成就,高高在上指罵新一代為「廢青」,年輕人的機會被拐帶。



黃浩然與邵仲衡接受本報專訪,對於近年越來越多人緬懷港英年代,邵仲衡認為:「唔到你唔懷念,我感覺最深刻就係我哋畀心機搵錢得就可以,有乜唔妥,佢哋(政府)幫我哋改正,遇到古靈精怪,就幫我哋掃走佢,根本唔使擔心,所以唔到你唔緬懷,不過身為中國人都希望好。」



黃浩然卻不認同:「其實我覺得冇分別,都係殖民地,只不過以前係英國殖民地,𠵱家變咗第二個國家嘅殖民地,都唔係住喺呢度嘅人話事,我唔會覺得英國佬特別好,如果佢哋係一個負責任嘅人,就唔會將香港掟低,我唔特別覺得緬懷英國。有啲人覺得要畀番英國管,我唔覺得有需要被任何人管。」



新片《逆向誘拐》充滿戀英殖元素,其中包括吳肇軒及蘇麗珊身後有130年歷史的唐樓。 新片《逆向誘拐》充滿戀英殖元素,其中包括吳肇軒及蘇麗珊身後有130年歷史的唐樓。

賺錢有良心

雖然不太認同英國處理香港的手法,不過黃浩然承認以前英國人有良心地賺香港人錢,他說:「你見到所有警車都係英國造,就算第一代地鐵都係英國造,好明顯佢哋喺度搞基建,但係掉轉頭睇,你睇吓大潭水塘,用咗100年,仲用得,佢係呃我哋錢,但係佢哋呃極,啲嘢都耐用啲,現在啲嘢,就好快現形。」

提到現今政府的諷刺地方,邵仲衡就覺得現在係由一班冇經驗的人領導:「我覺得係當權者嘅視野問題,佢哋冇國內商業社會經驗,但佢就制定一啲好影響行商嘅政策,搵佢去代表我哋同國內聯繫,根本佢哋都唔識,唔知啱定錯,用咗以前服侍舊老細嚟服侍呢班新老細。今次套戲亦都係想講呢樣嘢,你哋係咁諗箒,𠵱家新一代用高速互聯網,好容易去監察,一個人嘅底細可以人肉搜尋,有好多可能性。」



在戲中,有一句對白「呢個世界唔應該係咁」令邵仲衡覺得最有感受,他說:「我嘅理想世界係應該講理由及合理,但𠵱家走返轉頭,公唔公道先,我希望活喺一個講理由嘅社會,呢套戲都係講呢樣嘢,大家唔好灰心,係有好多可能性,雞蛋未必輸。」



世界進步緊

最後,黃浩然表示:「200年前,大部人都覺得黑人係低一等,𠵱家大家都知啦,奧巴馬都可以做美國總統;100年前,女人唔投得票,但100年之後,明啦,其實女人投票好正常,好合理,其實世界係點,其實係一直不斷進步緊,可惜香港近年停咗,同外地距離越遠。」




鍾意就快D Share啦!