掃呢頁CODE去手機

2018年11月5日 星期一

【惡鄰一年前騷擾大仔】 葉翠翠4月大細仔又被噪音嚇醒:佢朝早六點開始喊 __,葉翠翠,

去年三月,懷着細仔的葉翠翠,被樓上鄰居噪音騷擾,大仔更被突然其來的噪音嚇到喊,身為媽咪的她未能解決,搞到幾乎精神崩潰,唯有報警求助。見到翠翠咁辛苦,連 ...




去年三月,懷着細仔的葉翠翠,被樓上鄰居噪音騷擾,大仔更被突然其來的噪音嚇到喊,身為媽咪的她未能解決,搞到幾乎精神崩潰,唯有報警求助。見到翠翠咁辛苦,連網民都睇唔過眼,幫手起底搵疑似鄰居真面目,更提議翠翠用噪音反擊器對付。

事隔一年,同類事件又再發生,樓上鄰居在細仔房間位置發出噪音,她本來想以和為貴,但對方一直避開未有理會。

「細仔由出世到而家四個月大,開頭三個月,佢每朝六點多就喊,跟住到晚上十點幾十一點,又開始喊。我同老公輪流喺間房守住,最後發現又係噪音問題。我哋有叫管理處同佢講,不過佢一直冇理過我哋。bb得幾個月大,希望佢可以體諒,真係好難過。」她說。

原來,翠翠早排曾經周圍睇屋,有計劃搬屋避噪音,不過未搵到適合,還有是因為已離逝的媽媽很喜歡這個家,她也不想離開。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!